fredag 25 maj 2012

Freaking awesome!!!!

Jag gråter innombords! För att visa att jag är stark gråter jag så de inte syns. Jag kunde dra en svordomsramsa men va tjänar de till?

Vi lyfter in bastudörrrn och ställer den o stå å jag håller i glaset så de INTE snuddar golvet. PANG låter det och det regnar ner glas ut över HELA bastun o badrumsgolvet och ut i tamburen!! Mina händer blöder o vi står som 2 frågetecken o tittar på varandra. Vi som tänkte flytta in imorgon. Splitter över hela golvet o hela oss, glassplitter som sitter fast i händerna, glassplitter upp på bänkskivorna, glasbitar o splittrr allstans!

Jag dööör innombords! Vi som just hade tänkt börja städa badrummet. O vi som ska flytta in imorgon.

1 kommentar:

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥