fredag 11 maj 2012

Fredag o helg

Är i stor gång med fredagsstädningen här. Passar på nu när Leo sover. Ska tvättas kläder, damsugas, skuras o annat som hör städningen till. Sen tänkte jag baka till helgen också, värdens godaste skinkpaj. Sen ska ja koka ihop nått till Leo också, tänkte börja smått på med någon riktig mat nu fast han nog redan fått lite smakprov, sen ska jag börja med gröten pånytt också eftersom det inte verkade va de som gjorde hans mage trög :)

Osmakligt, men bara att tillägga hade han bajsdag idag, fine, tänkte jag, jag är förskyld o täppt i näsan så inte mig emot. Men han har också varit förskyld vilket innebar ett STORT lööst mega sliskigt bajslass i blöjan :D Fast det är ju bara bra att han får ifrån sig, synd bara att pappa inte var hem ;)

Trevlig helg till er alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥