måndag 18 juni 2012

Att leva med en saknad

Natten till idag för precis ett år sen. Jag minns de som igår. Jag och J låg vid mormor o morfars älskade sommarställe o sov. Fick ett meddelande på morgonnatten var de stod: Änglarna har kommit för att hämta hem morfar. Tårarna rann så att kudden va alldeles blöt, liksom min skjorta nu. Finns inga ord för hur mycket vi saknar dig. Du var nog den finaste människan vi känner, med ett Hjärta av renaste guld!

Du kunde lika bra ha varit med oss idag. Jag ser en bild framför mig, Leo sitter i din famn o skrattar, o du leer, ditt vita hår, födelsemärket vid munnen..fast en sån bild har jag inte. Leo hann aldrig träffa dig..Men jag önskar att vi snart skall få träffa dig igen och ta igen den tid och de historier vi missat! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥