måndag 4 juni 2012

Jag Kommer bli blind!

Nu e de andra gången jag får nått konstigt för ögonen. De flimmrar o blixtrar för ögonen, och jag får ett konstigt svettigt illamående o alla olika färger studsar på före min syn. De håller i sig ca 5-10-15 minuter, ser bara suddigt o bara av ett litet område av ögat. Förra gången var i höst o nu idag ede andra gången. Smart som man är klickar jag in mig på nätet o får syn på en artikel om en kvinna som haft liknande besvär vid stress, hon blev tillfälligt blind i 2 veckor.

Det är sjukt äckligt och man blir riktigt illamående, de hjälps inte att blunda utan de fortsätter typ blixtra inne bakom ögonlocket.

Nåja, vi får hoppas jag inte blir tillfälligt blind. Kvinnan i artikeln fick iaf sin syn tillbaka av att ta de lugnt o vila. Så nu kommer ja vila vila vila dagarna frammöver så ja inte blir blind, paranoid som man är :P haha

2 kommentarer:

  1. det kan vara migrän! Brukar ofta börja med att det flimrar för ögonen.

    SvaraRadera
  2. Oj hoppas man inte får migrän..Har dock inte haft nån huvudvärk före eller efter flimmrandet. Nån som vet hur ofta man får migrän anfallen?

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥