fredag 22 mars 2013

Fredag i mitt hjärta

Har dragit igång fredagsstädningen, dock är jag HELT motivationslös till detta. Speciellt när varje vrå är invaderade av dammråttor o de fullständigt är kaos i varje hörn. Men, måste det göras så måste det. Får ju njuta efteråt istället av ett rent o fint hus.

Dessutom har jag nu ingen större motivation till att göra något annat heller så, har haft några dåliga dagar nu som tydligen inte vill gå över. Känns som att graviditeten har varat i en evighet och jag bara väntar tills det är över. Babyn får gärna kom redan nu, genast. Och alla extra kilon försvinna lika snabbt som dom kommit.

JAJA, detta var lite fredags inspiration från mig till er det. Varje dag kan ju inte vara fylld av skratt, solsken. glädje, blablabla.. redan orden får mig att bli ännu mer deprimerad.

PÅ DETTA sätter vi lite gladare bilder av gossen och hoppas vi får en fin helg trots allt..



2 kommentarer:

  1. Samma visa här i "grannhuset" noll lust att ens tänka tanken att ja sku måsta dra fram dammsugaren.. Men om du har börja så får ja väl ta å rycka opp mig då bara. ;) så åt mig blev inlägget iaf som inspiration. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att höra att de finns andra som också saknar motivation till städning! Då behöver jag inte känna mig så lat över att ja gnäller över det! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥