måndag 25 mars 2013

Måndag

Har en lite sämre dag idag, inte humörmässigt utan kroppsligt. Låg raklång ca 80% av gårkvällen o hade ont i ryggen/rumpan/benet vid minsta lilla rörelse, har troligen nån nerv i kläm i skinkan o de gör så sjukligt ont! Idag är det dock lite bättre men fortfarande sjuk när jag rör mig, så blir ingen extra aktivitet här i huset inte utan kommer mest försöka vila o smörja issalva o voltaren på och hoppas de går över av sig själv. Tråkigt. Hade gärna åkt ut med gossen o busat, men tyvärr, får man knappt skorna på sig ska man nog hållas på insidan. (Hade dock tur idag att gossen är på myshumör o glad, varken trotsar eller är rastlös)

Känns så himla tråkigt o de tär verkligen på humöret av att varje gång man varit igång lite extra ska man lida under resten av dagen eller dagen efter. Hade gärna velat kunna göra allt jag annars också kan göra utan sammandragningar eller ont någonstans. :( Dock är jag så envis så jag försöker plåga mig själv ändå men har märkt nu att det inte lönar sig. Får bara acceptera att sitta stilla o ta det lite lugnare dom 3 sista månaderna, fastän det är svårt.

Ni andra som också sitter in o har tråkigt kan ju kika in janinasphoto.blogspot.com o ta en titt på vilka fina bilder hon tog av gossen i Lördags :) Lägger upp mera bilder sen på min egen blogg då vi får dom..



2 kommentarer:

  1. de där verkar/låter som ischas som du har,och de e riktigt besvärlig...ja vet :(

    SvaraRadera
  2. Tror också de e ischas, men de går i perioder o e bättre/sämre från dag till dag. Hade de redan före jag blev gravid med Leo i en period men efter det har det inte synts till förrens nu. Jaa, minstsagt besvärlig!

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥