torsdag 28 mars 2013

överraskning..

Åh, vad jag är trött.. Leo hade svårt för att få tag i sömnen igår. När vi alla väl sov till slut hör man små små fötter traska mot vårt rum, tittar på klockan o den visar 01.45. Nå gossen fick komma i vår säng o övernatta där istället. Klockan gick, ögonen på gossen ändrade inte alls i storlek, och inte började han blinka nå tätare heller. Just före 3 slumrade jag till men vaknar lika snabbt av att nån sitter och spyr ner vår säng. Och mera bara kom det. Så upp och hoppa allihopa mitt i natten, bara att riva lakanen (ALLA) ur sängen. Och jag som hade renbäddat med satinlakan dagen innan.

Nåja. tvättar av oss smått o traskar runt i huset som små troll som inte riktigt vet vad dom skall göra. Får slängt ett underlakan i sängen och så kryper vi alla ner igen. Klockan var nog säkert halv fyra-fyra nånting fören vi alla låg och blundade igen.

Och så bestämmer sig gossen för att vi skall ta morgon redan 8 idag, åh, jag hade lugnt kunnat sova ett par timmar till..Får se hur långt energin räcker idag, har ett fullspäckat schema med bakning, städning, handla mat, tvätta bort alla spy-fläckar och sist men inte minst göra en grundlig renbäddning av sängen och en grundlig tvätt av gossen!

Men nu först morgonmål, så tar vi sen det andra som det kommer! :) Stay positive heter det väll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥