lördag 30 mars 2013

Sjukling

Natten o morgonen har spenderats i hopkurad ställning i soffan med spy-hinken i närmsta hugg. Har haft såna hemska magkramper natten i genom o fått springa till wc o spy några gånger. Envisades dock med att åka på en knappa 20 minuters utflykt med gossen imorn o trulla lite till mommo o moffas för att ja kände mig lite bättre iskick, fören lilleman åkte vidare till lepplax var han skall spendera dagen. Dock hade jag nog behövt stanna hemma o vila för nu är jag på ruta ett igen, mår pyton o ligger o kurar i soffan o har väldans ont i magen. :(

Blir att vila hela dagen lång nu bara o hoppas på att de går över, har redan tryckt i mig 2 panadol så sku helst avstå från att hamna o ta flera. Lite mat har jag också fått i mig imorn, ska hoppas att de hålls där de ska hållas, o inte kommer upp. Hoppas på en bättre dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥