fredag 22 mars 2013

Ut och resa!

Okej. För att inte låta alltför sur måste jag pigga upp bloggen med en rolig grej.
Om allt går o blir som tänk o planerat åker vi till Thailand nästa vinter i Januari.
Har inte bokat biljetter ännu, tänkte vänta med det tills baby nr 2 är ut.
Men, huset vi skall bo i är reserverat/bokat nu i alla fall mellan 17.1-1-2.14 :)
2 veckors semester i Thailand låter väll inte helt fel?! Kommer bli great!

Huset vi skall bo i..
..med egen pool..

..och pool för hela området..
..och den närliggande stranden i Mae Phim

10 kommentarer:

  1. Ursäkta frågan, men om ni ska till Thailand, ska ni väl vaccinera barnen era? För säkerhets skull? Jag vet att du är emot vacciner, och jag vill inte skapa nån debatt igen, men har tanken slagit dig att det kanske är säkrast?
    Annars ser allt jätte fint ut, var roligt för er! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror jag väljer att inte svara på denna fråga, bara för att undvika debatten ;) Ja, de kommer bli jätte kul!

      Radera
    2. Vi har varit till Thailand med vår då, 8 månader gamla flicka som också är ovaccinerad. Och det gick hur bra som helst...

      Radera
    3. Resa till Thailand med en liten bebis... Allvarligt. Sånt fattar jag inte! Skulle jag aldrig göra och så gissar jag att ni inte kommer vaccinera Leo heller. Alltså seriöst, hur tänker ni!? Jag blir upprörd på riktigt.

      Radera
  2. Nej nu slutar jag besöka din blogg eftersom jag bara blir så arg på hur ni resonerar! Annars vet jag att jag kommer skriva något riktigt dumt snart. En sak är säkert och det är att det borde vara lag på att vaccinera sina barn, speciellt om man ska åka utomlands. Det är så oansvarig att inte göra det.
    Du behöver inte svara på detta eftersom jag inte kommer komma tillbaka för att läsa det ändå. Tack för mig!

    SvaraRadera
  3. Skämtar ni eller? Det är FÖRÄLDRARNAS val ifall de vaccinerar sina barn eller inte. NI har inget alls att göra med vad de väljer för SINA barn.

    SvaraRadera
  4. otroligt löjlia kommentarer ... väx upp !!

    SvaraRadera
  5. svar ti en kommentar . att resa utan att vaccinera . ja sku säga att de e tvärtom.. hur tänker du då när du har vaccinerat om du nu har jort de som de lååter . fattar int de heller ???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har ännu inte vaccinerat vår dotter och det kommer vi troligtvis inte att göra i framtiden heller... :)

      Radera
  6. Hej alla trevliga anonyma kommentatorer!
    Kanske ni skulle sluta hacka ner på andra. Detta är faktiskt Josses blogg och då väljer ni själva om ni vill läsa det hon skriver eller inte.

    För fastän jag absolut inte delar åsikt med henne, så behöver jag väl inte vara fräck och elak ändå!

    Mera medmänsklighet gott folk!

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥