onsdag 24 april 2013

Dagens

Har haft en super dag, fastän gårkvällen o natten inte blev riktigt som planerad. Börjar va urless på dessa "försöka få gossen att sova i 2 timmar" kvällar. Jag vet inte vad som är fel men Nej för om han vill somna före 22-23 om kvällarna. Igår for det till 23 och när jag äntligen lägger mig själv i säng, har rätat till kudden o precis hunnit dra täcket över mig så är det två små händer som krafsar i fotändan. Suck. Så där låg vi då alla 3 till morgonen, 2 mindre nöjda och en fullt nöjd sovandes tvärs över sängen.

Nåja. Idag har vi haft besök här av några mammor + barn, var också ut en sväng i solen på förmiddagen, härligt o trevligt! När Janne kom hem från jobb styrde vi kosan mot Evijärvi var han hjälpte sin moffa med lite ved-arbete. Jag och Leo lekte utomhus så länge och sen festade vi med grillkorv o kaffe! Underbar dag. Så härligt att va utomhus. :)

Nu ska vi natta Leo, eller iaf göra ett försök. Hoppas innerligen att han somnar tidigt, då bastun är igång satt och jag och J har räknat med lite egentid ikväll. Håller alla tummar o tår!








Här kommer en bild på bilen som en anonym ville se. Och ja, jag vet att den borde tvättas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥