onsdag 10 april 2013

Bowling

Länge, länge, läänge sen vi stigit upp vid 10?! Känns faktiskt lite fel att sova så länge om morgnarna ;) Men ack så skönt det var! Känner mig full av energi och utvilad som för sju. Har inte ändå sovit så bra inatt utan vaknat, somnat, vaknat, somnat, först nu på morgonkvisten jag fick den djupa sömnen känns de som. Har under en längre tid haft drömmar om nätterna som jag mer än gärna hade sluppit. Inga vanliga drömmar, utan drömmar som tär på mig, på förhållandet, och på humöret. Redan tanken på dem gör ont.

Hur som. Idag är ingen dag för att vara deppig! Idag skiner solen och vi skall ut i de härliga vädret! Men först har jag en del att fixa här inne. Förstås. :)

Annars så blev de bowling med familjen igår och mäkkis sen på det. Riktigt roligt hade vi! :)
Alla bilder blev det dock total värdelös kvalité o konstiga vinklar på, så ni får nöja er med dessa.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥