fredag 12 april 2013

Ojoj..

..Vad jag har börjat längta till förlossningen! :) Väntar, väntar, väntar så mycket tills babyn kommer.
Har lite små saker att fixa ännu, handla nappar, tuttflaskor, lite mera kläder, bädda klart vaggan och sist men inte minst, packa BB-väskan! :) :)  Det är spännande tider vi befinner oss i nu!

Njuter också till max att va hem på dagarna, för en tid sen ville jag i jobb o hade skaffat några skift som jag skulle ta men inte kunde p.g.a. sammandragningarna. Men nu har jag kommit till en period då jag verkligen uppskattar att va hemma! :) Dessutom är det ju bara 10v. kvar av graviditeten förens lilleman är här, fast hoppas nog lite smått att han skall kika ut lite före ;)

Hittade en bild på Leo från BB, och man blir så babysjuk! Längtar så tills vi skall få ligga där igen o mysa med prins nummer 2! :) Men bäst av allt är nog att Leo skall få en lillebror!

Här på dom andra bilderna är han några dagar gammal.. :)

 


Och han var ju så pikuliten tyckte man, fast man inte minns riktigt mera hur liten han var.
Och så underbart söt!
Då han föddes var han 2840 gram och 48 cm lång. Nu har vi istället en stor kille på 11 kg :D

2 kommentarer:

  1. Åå, vilken skön liten prins! Man känner riktigt bejbidoften när man ser bilderna... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, babydoften är nog något av det mysigase som finns! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥