måndag 29 april 2013

Veckans utmaning!

Efterlängtade sköna egentid. Fick byta behandling så har spenderat eftermiddagen vid Cosmetique.
Fick naglarna fixade med gel lackning o valde fransk manikyr. Sen blev det fotbad, peeling av fötterna, fotmassage och underbensmassage. Om jag njöt? Hmm.. Bara så att jag nästan somnade. ;)

Men tyvärr är det ju allt för sällan man skämmer bort sig själv. Speciellt sen man har barn och dessutom är gravid. Är dock mycket nöjd över att jag unnade mig detta!

Därför utmanar jag också er kära bloggläsare att unna er något gott! Kan va allt från att fixa fotbad hemma till att boka in dig på nån trevlig behandling! Vadhelst som får dig att må bra.

-Dela gärna med er av tips på hur man enkelt kan lyxa till vardagen!

 

2 kommentarer:

  1. Min absoluta favorit är hemma spakvällar med gott sällskap!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar bastu. Trots att jag badar bastu ca 3 gånger i veckan, ser jag det fortfarande som en otrolig lyx. Nångång lite extra lyx med tända ljus och fotbad. :)

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥