torsdag 23 maj 2013

Confused

Vet inte var jag skall börja. Skrev inte alls igår eftersom att jag var rätt förvirrad o överraskad hela gårdagen, men glad! Vilket jag är ännu idag också. Jag var på ultraljud igår och den lilla prinsen i magen visade sig vara allt annat än en prins, en prinsessa! Han som gjorde ultraljudet verkade också lite förvirrad över att dom hade lovat en gosse när det så tydligt visade sig var en tjej och beklagade sig lite över att dom sett fel. Nu känns det som att jag är gravid på nytt, hehe. Får köpa en massa nya kläder nu och förbereda med rosa i stället för blått. :D Känns minst sagt lite förvirrande. Har haft en stark känsla av att det är en tjej men eftersom dom sa en kille på ultra i v. 20,  o de såg så tydligt ut, så har vi förberett oss för det..

Nåja, bara att ställa in oss på det nya istället! :)

Sen ville dom ha mig på en extra ctg kurva nästa vecka och ett nytt ultraljud om 2 veckor. Detta för att säkerställa så allt är ok med babyn då den var så liten. Uppskattad vikt var 2190. Men sen var ju Leo också rätt så liten när han föddes så säkert är nog allt ok. Och då får vi ju igen se vad det visar sig vara, om det verkligen är en tjej. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥