torsdag 30 maj 2013

Hej

Ojdå. Min blogg har blivit lite efterbliven. Men vi lever o mår. Leo har varit sjuk men nu idag e de första dagen han e riktigt återställd, okej lite hosta o snor som rinner men annars helt Ok! Skööönt. Själv mår ja också rätt så bra, var på extra ctg kurvan igår o allt var bra med babyn, nästa vecka blir det de extra ultraljudet. Janne e också sista arbetsdagen idag, sen tar han semester! Lillebror blir dimitterad idag så imorgon skall vi fira honom och till slutet av helgen åker vi ev. o husbilar runt lite om jag får må lika bra som igår! Ett stop vid ikea blir det också nu när vi håller på fixar om i Leos rum! Ska bli så skönt att få i ordning där innan babyn kommer o de kommer bli såå fint. :)

Sen ska ja också fixa en examens frisyr ikväll! Kommer bli roligt, tror ja fixade senaste frisyr förra sommarn? Oj va länge sen. Så ska bli roligt! Bara jag inte får så ont så ja inte kan stå. :P

Nåja. Lite bilder lovar jag er också, har inte varit värst aktiv med kameran nu när de varit så varmt o gossen varit sjuk, dagarna har sett rätt så lika ut. :) Men ska skärpa till mig nu! (Har bl.a. en söt liten sak att visa.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥