måndag 13 maj 2013

morsdag

Hade en fin fin dag igår. Älsklingarna mina hade fixat frukost och så fick jag fin fina presenter. Mitt på dagen firade vi hemma hos mina föräldrars med mat o en massa dopp till efterrätt. Busade utomhus och inledde hästskokastare säsongen. Perfekt. Senare blev det också glass på torget och mera utomhusvistelse hemma. Senare på kvällen blev det Lepplax. :) Sen kan man ju inte glömma att nämna de fina vädret heller. Perfekt morsdag!

 








 Janne som fixat smörgåstårtan. Heeelt själv. ;) God var den också!

 Sen är det ju ett måste att få busa med mommo!

 

2 kommentarer:

  1. Hej, jag undrar i vilken ålder du var då du fick ditt första barn? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag var 20 år när vi fick Leo :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥