måndag 13 maj 2013

Scandinavian hunks

Dom flesta har väl redan hunnit uppmärksamma att Scandinavian hunks skall uppträda på Nice Run i år? En del verkar ha väldigt svårt att kunna acceptera detta, en del tar det med en klackspark och andra kommer enbart att delta i loppet.  Vilken grupp hör ni till?

Själv tänker jag varken uttrycka mig buu eller bää om saken eftersom att jag p.g.a. en "liten" kula på magen inte själv kommer att delta. :)

Sen så är det ju någon som startat en grupp på facebook "stripshow på nice run, nej tack". Där kan man läsa en massa provocerande kommentarer, vad är bättre o roligare tidsfördriv än att sitta o läsa sånt!? :D Annars så fattar jag tyvärr inte riktigt syftet med gruppen..






















Är ni för eller emot Scandinavian hunks till Nice Run? Tankar och åsikter? Dela gärna med er! :)

7 kommentarer:

  1. Nå ja tycker svaret är ganska enkelt,VARFÖR en stripshow DÄR????
    NEJ TACK!!
    Hoppas arrangörerna får sej en tankeställare,för hoppas att det märks i år att deltagarantalet blir lägre!

    SvaraRadera
  2. Helt klart för. Tycker de är ett jätte roligt att de ordnar något lite annorlunda för en gångs skull! Ingen kommer ju tvinga deltagarna att se, och vad jag har hört så va de nog myki tanttona som ser framemot de :)

    SvaraRadera
  3. Haha, va e dehär nu? ;) sku ja int va gravid sku ja no ha fari på nice run, men int för att se på dom int. Klart de får vara där, man måst ju int se om man int vill :D

    SvaraRadera
  4. Jag bryr mig inte om de är där eller inte och jag kommer delta även iår! :) Sen så tycker jag nu int det är så farligt, de tar ju aldrig av sig allt, så de som förväntar sig se allt lär bli besvikna. Och på sommaren ser man ju halvnakna män lite överallt! :D så jag tycker det har blivit lite för mycket tjafs om dethär, men det är väll som med allt annat idag, man ska hitta fel på allt! PS. du har en super fin blogg :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack vad glad jag blir. :) Så sant så, allt skall förstoras. Själv tycker jag inte man riktigt ens kan kalla det för en stripshow, otm. jag får en mycket brutalare bild i skallen av det ordet än några vältränade män som skuttar runt halvt lättklädda :D Men det är ju bra att man själv har friheten att välja om man vill delta eller inte. Sen så går ju också pengarna till rosabandet vilket jag tycker är toppen. :)

      Radera
  5. Förstår inte varför det är så många som är upprörda över dethär, de e ju bara en rolig grej liksom! Och vi ska komma ihåg att dom skänkte flera tusen till cancerföreningen för något år sedan. Se det som en rolig grej bara! Vill bara säga att du har en super blogg, fortsätt så! Kram till dej :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt :) Tusen tusen tack, jag blir så glad av såna kommentarer! Kramar till dig också :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥