onsdag 8 maj 2013

Sunny boring day

Har varit ute en snabbis redan idag. Lilleman har blivit snorig men busar en massa! Vilket inte jag har nått humör för idag. Helst skulle jag bara vilja ligga i solstolen o chilla. Var till Lepplax igår och fick rygg/höft/ischias problemet fixat och oj vad skönt det var efteråt! Vill säga sålänge de varade. Problemet är tillbaks redan o ja e rädd för att jag kommer få gå runt halv invalid i de 6 veckorna ja har kvar :( Nåmen. Ja kan ju iaf gå o sitta o ligga så länge jag tar de lugnt, o ännu har vi ju inte behövt skaffa nån rullstol så no ska de väl gå! Men de tar på humöret minnsan att inte ens kunna gå på en vagnprommis me gossen. Fixa klart i trädgården. Städa inomhus. Utan bara sitta stilla o ta de lugnt som om ja vore utan ben.

Nåja. Idag skall jag iaf på lite egentid när J slutar jobb. Ska åka till stan o handla hem greijer till trädgården med mamsen. Tror de blir att vi fixar en liten fontän dit i mitten. Mysigt på sommarmorgnarna då man kan ta en kopp kaffe där alldeles brevid.. Om jag inte hinner ändra mig ännu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥