tisdag 11 juni 2013

Haloj, liten uppis..

Har tydligen kommit in i en fas nu då jag varje morgon vaknar o första tanken är "jaha, inte inatt heller". O andra tanken är "men hoppas på idag då ist". Men de närmar sig, de närmar sig, bara 8 dagar kvar till den beräknade dagen och ärligt talat känns de som lite mindre till och med. :) Men jag tror nog att det inte är mitt undermedvetna som spökar utan istället hjärnan och hela jag som så gärna vill att babyn skall kom snarast möjligen och därifrån får jag sen dendär känslan.

Men har faktiskt lite annat att tänka på nu också i hopp om att väntan inte blir alltför lång! Därav bland annat en livlig kille att ta hand om och hushållssysslor! Men roligare saker har jag också att se fram emot, väntar bland annat på foton till tavelväggen och min bror som kmr hem på Lördag! Sen väntar jag också lite, piku lite, på att vår sprillans nya vagn skall anlända på posten, men bara piku lite. ;) (Emmaljungan sålde vi förra veckan.)

Nååmen, nog skall vi väl klara av att gå igenom den sista veckan, har ju 39 bakom oss så. :) Och bara 8 dagar, de eju sjukt lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥