onsdag 12 juni 2013

Hej

Allt ok här. Bara att killen är en aaaning bråkigare, retsammare och busigare än vanligt! Kanske känner han av att nått är på G? Tålamodet o humöret vill inte riktigt räcka till så de e super att ha J på semester..Känner mig också mer trött än vanligt och rastlös.. Än vad jag försöker hitta på får jag inte bort den känslan och att få sömn på kvällarna blir bara allt svårare. (Dock sover jag bra om nätterna, vilket är A och O.)

Imorgon har jag iaf bokat in mig till frissan. Känns skönt att få kaluffsen fixad innan babyn kommer. :) Sen måste vi också fixa en vagn! Den vi beställt fick vi hem idag och fy skam på torra land att man säljera såna "dåliga" vagnar för en sån dyr peng! Totalt missnöjd är vi så den åker lika snabbt tillbaka.

Jaja, vad mera? Allt är fixat inför babyns ankomst så vi bara väntar..och väntar! :)

2 kommentarer:

  1. Hej!vilken vagn hade ni beställt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. En bugaboo donkey. Såg så himla bra ut! Liggdelen var jätte liten o sittdelen lika så, Leo rymdes knapt mera i den. Så synd för vi hade sluppit att köpa en extra syskonvagn om dendär passat, själva mekanismen på den var ju super men va ska man me den om dom genast växer ur den. Dessutom värkade den inte alls stabil för att va över 1000€! Så besviken. :(

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥