tisdag 9 juli 2013

Hej o ursäkta

Bloggen ligger lite på is kan man säga men hoppas ni har förståelse.. :) Vi lever och mår, tyvärr hann vi bara komma hem från bb så blev både jag o gossen förskylda. Men börjar va på bättringsväg, vilket är skönt! Gumman sover som en stock om nätterna o äter 1-2 ggr per natt, under dagarna är hon istället mera vaken o tankar i sig ordentligt med mat. Snäll är hon också, varken grinar eller gnäller, mest jag hört henne gråta var väl på bb när det sa plopp o hon föddes till världen. :D Helt ljuvlig o underbar tjej! Med storebror går det också bra (bortsett från att han gråtit de 3 senaste nätterna av att han varit så snorig, men det är förståeligt), han är så duktig o hjälper gärna till med små saker. Åt lillasyster är han också snäll, pussar o paijar på henne mest hela tiden o ser så nöjd o lycklig ut o pratar om henne (bejbi, bejbi) så fort han ser henne. Igår på morgonen låg hon på soffan när han steg upp, jag ställde mig bakom hörnet o iaktog i smyg vad som skulle ske då han fick syn på henne, först sa han "bejbi, bejbi" och smög sakta dit, paijade henne försiktigt på huvudet och gav några pussar åt henne! Gissa om mitt mamma-hjärta smälte en gnutta? :) Underbara barn vi fått, verkligen en guds gåva! Njuter av varje sekund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥