onsdag 28 augusti 2013

Ännu sämre dag

Nåja, nu har jag ju då till råga på allt också gått o blivit sjuk. Kände av igår på eftermiddagen att nått var på gång men viftade bort det med att de bara var en liten allergireaktion. Nåja, lagom till kvällen blir jag bombaderad av alla förkylnings bobbor som finns. Så inatt har här sniffats menthol och carmolis för att hålla näsgångarna öppna samt sugit i mig några menthol tabletter för min onda hals, altså, inte många timmar sömn här inte..

Men då har jag också vääärldens goaste man som har tagit ledigt på Fredag för att han fixat en överraskning åt mig/oss! Så något har jag att se framemot i all tråkighet o elände. Spännande! 

Sen vill jag bara tipsa er om denna härliga spanska platt-persikan från Lidl. Definitivt värd att testa.

Nåja, hörs när vi hörs. Tråkigt bara att vi missar SpotLight ikväll! Får istället leta fram lite finrexin och krypa ner under en stor varm filt med en droppande näsa. Hoppas barnen också hålls lugna.

1 kommentar:

  1. Ja, den är jättegod och heter paraguayo :)

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥