tisdag 20 augusti 2013

Miranda Elice

Nu är dopet över, ett riktigt fint dop. Vår dotter fick namnet Miranda Elice. :) (Elice från mitt andra namn, kommer från min mammas mammas mammas namn, som hette Alice, lite släktutredning här nu efter en lång bloggpaus!)  Prinsessan vår var nöjd o glad, vädret var på vår sida och kaffe-doppet smakade toppen! Storebror var dock lite trött under dopet, men ändå nöjd o glad, han hade ju en ny plats att utforska!  Dopet hade vi i drängstugan vid prästgården i Larsmo och sedan bjöd vi på kaffe o tilltugg hemma hos oss.

Dock är jag mycket sur, lessen o besviken över att jag glömde minneskortet till kameran hemma! Så har tyvärr bara några fåtaliga, halvsuddiga mobilbilder att bjuda på! :( Men skall försöka skrapa ihop en liten hög bilder åt mig som gästerna tagit, så får ni se flera en annan gång! :)

Tårtan fixade jag själv dagen före, älskar att laga tårtor o dehär va min första tvåvånigstårta!

Ursäkta de grymt dåliga bilderna! För ni som inte alls ser va det föreställer är det en grymt stolt storebror, 2 grymt stolta föräldrar o en grymt vacker o nöjd Miranda! :) (mycke grymtande här nu men..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥