fredag 20 september 2013

Fredags läget

Hej hopp! Här mår vi bra. Leo övernattar hos fammo o faffas inatt då vi tidigt imorgon åker tsmns me dem till Haparanda för lite shopping. Ikväll har vi varit o handlat en MASSA gott till söndagen då vi ska ha matbjudning hemma hos oss. Skall bli roligt. Nujust gräddas en rabarberpaj i ugnen som skall bli husbils-fika imorgon. :) Lillemor sover och jag skall mysa ner mig i soffan med den nyklippta frisyren, som blev en aning kortare än jag tänkte mig! Men de gör inget, fick iaf bort allt de nötta! Framöver blir det olja varje dag i topparna, ingen plattångs överkonsumtion, regelbundna inpackningar and so on. Sen håller jag också på få min naturliga hårfärg att växa ut! :) Nåja, nog om det. Trevlig helg till er alla!


1 kommentar:

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥