tisdag 24 september 2013

Ny samling

Min Vanilj samling från Pentik är snart full och då jag såg att dom fått in av Saaga serien till Pentik i J´stad kunde jag ju inget annat än besluta mig för att börja samla på en ny serie. För visst behöver man 2 olika! Eller så inte. Men kunde inte låta bli att köpa av den, den e ju så mysig! Så besluade mig att den får bli en höst/vinter servis som plockas bort till våren o fram igen till hösten. Dessutom kommer jag inte att samla den full utan meningen är att jag nu tillförst skall samla till en frukostservis åt mig o Janne, som vi får lyxa till det med dom kalla, mörka höst-/vintermorgnarna som vi spenderar tillsammans. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥