lördag 5 oktober 2013

Små händer o fötter

Tillförst får jag väl ursäkta mig för bloggdödheten här. Men vi har haft "hålligång" dom senaste dagarna, både på borta- och hemmaplan!

Ikväll har jag sysslat med nått roligt, hehe. Roligt för mig, barnen var dock rätt trötta o griniga men har så länge velat få detta gjort och NU äntligen skall jag få dessa små tavlor klara som jag länge fantiserat om i min lilla hjärna. ;) Resultatet får ni se en annan gång för nu skall jag lördagsmysanermig i dom nya fotöljrena! Ha en trevlig kväll hörni! 


2 kommentarer:

  1. Varifrån har du köpt färgen och har du tryckt på vanligt papper? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Har bara tryck på vanligt papper jag hittade i pyssellådan här hemma. Färgerna är också bara nått ja hittat här hemma, vita bara vanligt vattenmål o svarta egentligen en textilfärg jag hittade i gömmorna. ;)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥