torsdag 28 november 2013

Torsdag

Fick trevligt oväntat kaffebesök från morgonen idag vilket var roligt. Idag har varit en bra dag efter omstädigheterna.. Omständigheterna och omständigheterna, det är väl inte hur man har det utan hur man tar det. Hur som så har jag åstadkommit lite nödvändigheter, ett skinande blankt badrum och sen har jag hunnint måla en tavla och perfekt så som jag ville ha den blev den, så de hurrar vi för (visar er i samband med nått annat). Sen har jag hunnit med lite stadsbesök o hittade finfina inredningstexter som ja också kan visa er senare nån gång.. Nu börjar kvällsrutinerna, barnen skall tvättas o nattas och sen skall jag mysa ner mig i soffan som en riktig soffpotatis med min stora synd, herrgårds chips! ååh. Och så har vi äntligen Fredag här imorgon, jippii! :)



2 kommentarer:

  1. Varifrån har du köpt färgerna? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Färgerna hittade jag faktiskt vid Lidl för en billig peng. :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥