fredag 13 december 2013

Back to Organic

Idag fick jag en liten eco-leverans av mamma. Taack!
Örtshampo och en lugn & ro givande massageolja som doftar citrus, mmm. Sen fick jag också ett test på ett hårbalsam och en bas-salva till barnen som börjar få lite vintertorr hud. Bas-salvan blev genast en favorit! Hårbalsamet skall jag testa imorgon, också det har en ljuvlig citrusdoft!

Det bästa med dessa produkter är att dom är ecocertiferade och innehåller 100% naturliga ämnen.
Att veta att man erbjuder sina barn only the best känns skönt! :)

 

Här kan ni kika in på deras webshop amnatur.fi, annars befinner de sig i hälsanshus i Jakobstad där dom tillverkar alla sina produkter själva, där har dom också en liten shop som man får kika in i. Om jag minns rätt har dom över 200 olika produkter (enbart ekologiska) men kan också blanda ihop något personligt till en om man ber dem snällt. ;) Dom tillverkar verkligen alltmöjligt mellan himmel och jord.

2 kommentarer:

  1. Men åh, vad roligt att du bloggar igen. Du har väl haft lösenordsskyddat? Nerstängt? Eller är jag helt ute och cyklar? :) Älskar dessa produkter! När jag gick i högstadiet var jag på praktik vid hälsans hus och jag kan ännu minnas den underbara doften när man stiger in där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det stämmer, hade nerstängt mellan 9 oktober - 22 november, en låång men välbehövd paus. ;) Jaa visst doftar det gott när man stiger in dit, en aldeles speciell doft! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥