onsdag 11 december 2013

Behöver en el-stol

Ååh. Idag är en extra seg morgon. Gnuggar mig frenetiskt i ögonen då gossen lägger sig brevid mig med genomvåta kalsonger, "detta kan inte vara saant!" Ett snabbt varv via toaletten för att hämta torra kalsonger så ljudlöst som möjligt så pinuppan inte vaknar (för hon behöver verkligen sin skönhetssömn!). Släpar oss i gossens säng o drar täcket över öronen. Nästa gång vi nuddar tårna i marken är klockan 9. Här sitter jag nu iklädd rutiga flanellbyxor, en sliten fläta i håret och med mitt morgonkaffe som gossen var så mån om att jag skulle få. Ögonlocken e fastsvällda precis som om jag hoppat i höstackar hela natten. Nu återstår bara att inspektera urineringsskadan i vår säng, men det tar vi då pinuppan vaknar! För hon behöver verkligen sin skönhetssömn.. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥