fredag 6 december 2013

Husbyggaren

Jodå, visst blev det ett pepparkakshus allt. Hade först tänkt "fuska" med ett sånt som har färdigt utskurna bitar och ritningar o allt med sig men dom va slut i butiken så istället fick vi rita egen mall. Hade inte så stora förväntningar och blev en aning förvånad då ALLA bitar passade in med varandra sist och slutligen och att INGA bitar blev sönderbrända eller gick sönder! Sicken tur jag hade. Världens finaste blev det ju inte, men det får minsann då lov o duga! :)

Och nej, dom hade inga nonstop karameller kavar i butiken heller så ässä mix blev vår räddning

Degen räckte också över till några pepparkakor som jag dekorerade med kristyr

Nu ska jag gå och buffa liv i karln min som slumrat till i gossens säng så jag får lite Fredagsmyssällskap! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥