torsdag 12 december 2013

miranda VS leo

Igår var jag och letade de sista julklapparna men hem kom jag med allt annat än julklappar. Så typiskt mig. Nå, iaf hittade jag fina kläder åt Miranda till julen. Leo har redan sina klart. Då jag hängde in kläderna i skåpet kunde jag inte låta bli att ordna upp där lite, klädskåpen hör till några av våran läggas mest drabbade områden. SÅ. Nu är det bara Leos sida som återstår.. (och mitt skåp..och jannes..)


Dessa kläder blir Mirandas Jul-utstyrsel, ett alldeles eget halsband fick hon också. :D


 

Mirandas skåp som leder för tillfället! Så fort jag ordnat upp Leos skåp också så får ni se bilder på hans Jul-utstyrsel. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥