onsdag 4 december 2013

Våra små tomtar..

.. ÄR RENAR I ÅR, jag är överförtjust i Pentiks Saaga-serie som består av renar, så härlig!

 
 

 



Nu ser ni också tavlan som jag målade för några dagar sen. Den vita med renen på ovanför soffan. Meningen är att det skall stå två likadana nära varandra men tillsvidare får det stå två ren-ljushållare där bredvid. Sen skall jag väl också samla på mig lite mera rensaker, sku så gärna också vilja ha ett renskinn och dom fina saaga-glögglasen! Saaga handdukar till badrummet skulle inte heller sitta helt fel. Finns så mycke fina saker vid pentik så när jag kommer mig in dit tar det en evighet för mig att hitta dörröppningen igen! Haha.

2 kommentarer:

  1. Så mysigt med renar! Jag har ett renskinn från ellos som jag är superkär i! Och till jul önskar jag mej ett till från Gedigo. Jättefina skinn har dom där!

    SvaraRadera
    Svar
    1. åå jaa, jag är så sjuk på dom. Sku helst ha 2 stycken på vardagsrumsgolvet istället för den svartvita mattan! Dom är så myysiga o sprider sån värme i huset tycker jag. :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥