måndag 24 februari 2014

Hejhopp

Här är vi fortfarande flunssiga. Men på bättringsväg iaf! Senaste dagarna har vi pysslat på med vårt sovrum. Vi hade nämnligen turen att ha svärisarna och kompisar påväg till ikea i helgen. (TACK!) Så nu har vi nästan ett nytt sovrum känns det som, härligt! Idag har jag bytt lampor mellan vardagsrummet o sovrummet vilket blev mycke bättre! Men ännu fattas 2 sänglampor, 2 tavlor och 2 vägghyllor, sen ede klart! (För en tid). Nån bild orkar jag inte ta i nuläget, men kanske trillar det in nån här i veckan.. Barnens rum sku också behöva få sig en rejäl omgång! Altså det är hemskt hur det ser ut där i nuläget. Katastrofalt. Rörigt. Hjälps inte ens med bara städning. Måste nog formulera ut en plan på hur vi skall fixa till det så vi får det att fungera o se ut på bästa möjliga sätt. Sen sku de va garderobens tur, haha, altså jag orkar inte ens tänka på hur det ser ut där. För att inte tala om badrummet. Haha, altså suck. Skratta är enda jag kan i nuläget! ;) Sköna lata måndag, på måndagar har man all rätt att lata till sig tycker jag och bara göra sånt man tycker om. Så det så.

Nåja nu sover båda barnen och jag skall avnjuta en kopp kaffe i lugnet. Kanske också boka in mig på någon behandling? (Det där med att bara göra vad man tycker om..) ;) Blev för ett par veckor sen överraskad med ett presentkort av världens finaste. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥