måndag 3 mars 2014

Godmorgon

Huh. Inatt blev det inte många timmars sömn. Vet inte om det berodde på att jag satt till 00 på datorn eller vad. Båda barnen sov också oroligt, Miranda låg o skruvade på sig hela tiden och Leo gnällde till ett x antal gånger tills han tillslut kom i vår säng.

Här är vi riktigt snuviga ännu. Barnen är någorlunda friska men jag o mannen åkte på backslag och råkade tydligen ut för en annan bobba då vi slapp den första. Tråkigt.

Men, vi skall ändå hämta hem sängen idag. Så sjuk är jag nog inte att jag inte kan börja på i barnrummet för det. ;) Har ju väntat på detta i en evighet känns det som (ok, typ 2 veckor, heh). Nejmen det skall va skönt att få i ordning rummet och såå roligt att få fixa och dona. En vimpel skall jag också sy av härliga pastellfärger, få se vad loppis har för utbud på "tyger"!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥