söndag 2 mars 2014

Pasteller och sånt

Hej, glad tjej här! Äntligen har vi hittat en säng vi letat efter till barnrummet, den hämtar vi hem i morgon! Oj så det pirrar i mina inrednings fingrar. Är inne i en period då jag måste ha nått att göra, annars går ja raslös omkring, tjurar o tråkar. Har väntat väntat väntat tills vi skall få sätta igång! Mycke vitt kommer det bli men skall också sätta in lite blå, lila och rosa pastellfärger, som verkligen är inne nu. Oj så jag väntar. Eftersom att vi hamnar måla en del också så får Leo flytta in i vårt rum en tid, vilket betyder att vi snabbare fixar klart i rummet. ;) Om jag känner mig rätt lär det inte ta många dagar, hehe. Ligger alltid i då det är nått jag gillar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥