fredag 17 oktober 2014

Kvällsmys

Gokväll kära läsare. Här är det lite tomt ikväll, vi har nämligen tvååringen på vift. Han ville så gärna övernatta hos mommo o moffas inatt och mommo ville ju såklart ha en liten nattgäst hon med så så fick det bli. ;) Miranda sussar och vi har handlat hem lite fredagsgott att mysa ner oss med. Tända lite ljus och bara mysa ner i mannens famn, det behöver jag minsann efter gårdagen o denna dag. Skulle gärna lätta på hjärtat och bara skriva av mig men lämnar det såhär för denna gång. Skall göra det bästa av helgen iaf och hoppas på att få må bättre snart. :)


Två bilder jag tog idag. Första bilden fastnade jag för på grund av ljuset som kikar in. Andra bilden påminner mig om sommar, sol och bruna ben och sprider en varm mysig känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥