torsdag 23 oktober 2014

Sjukstugan här då också

Äsch då. Jag som trodde lilldamen bara hade tänder på g. Är ju evigheter sen vi varit sjuka så har väl lite i min fantasi börjat föreställa att vi är exemplariska nötkärnor här i huset, men nehep. Igårkväll va vi hos mina föräldrars där hon efter ett äckligt bajslass fontän spydde ut allt hon ätit typ den senaste veckan. Köksgolvet fullt. Sen också på kökmattan och mina byxor. När vi kom hem var båda barnen såå trötta, Leo somnade genast med mig, medans jag hörde suckande ljud från barnkammaren av mannen, jaha, bara att börja byta en renbäddad säng efter förra nattens kakkalass till en ny renbäddad säng efter ett spylass då. Vår säng är också obäddad var det skedde en kissolycka förra natten. Jamen ni hör ju. Idag blir det bara att prioritera lilla familjen och hemmet, så hörs vi igen när vi hörs! Ni kan ju iaf hålla tummarna att restrerande familjemedlemmar slipper kräksjukan och att lillgrisen kryar på sig snabbt! 


Här är lilldamen nästan tre månader. Vart har tiden rusat? Nu är hon ju ett år och tre månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥