torsdag 13 november 2014

En selfie kurs.

Vår dag idag har varit rätt...stressig o irriterande! Jag är som sagt förskyld och ungarna har varit extreemt livliga idag. Men vi fick besök på dagen, av mommo som hade med sig pepparkaksdeg så jag o gossen fick baka lite till kaffet. Sen knackade Teija och Ronja på dörren och hade med sig en julkalender till Leo från Buu Klubben! Roligt! :) Efter kaffesällskap, lite trots och middag så körde vi barnen till mommo o moffas för att själva sen gå på loppis ett varv, skönt för kroppen, knoppen o själen må jag säga. Alltid skönt att slippa ut en stund då barnen är som livligast. På loppis fyndade jag ett par klackar och en kofta till mig själv. Nu sover barnen och jag skall joina dem, sova ut flunnsan och hoppas på en gnutt mindre livliga barn imorgon! ;)



Jag hade faktiskt tagit en selfie till er idag, men åh, altså nej, jag kan inte publicera den. FSB-gruppen borde ta och ordna en how to take great selfies tou your blog kurs för oss bloggare. Jag lyckas alltid förstöra fotot då jag ställer mig framför kameran, därför de allri finns fina bilder av själva bloggerskan här på bloggen..Nå, en pepparkaksbakande gosse får duga lika bra. :)

2 kommentarer:

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥