lördag 8 november 2014

Kalasförberedelser

Den 21 November är det årests mest efterlängtade dag för gossen, nämligen hans föddisdag, dagen då han blir triii år! :) Guult e hans absoluta favvisfärg så självklart kommer det bli ett gult kalas, med gula ballonger, gul tårta osv. Men för att skala av blir det också i svart o vitt. Igår var vi till Kokkola och då hittade jag faktiskt lite smått till kalaset, skönt att bena av lite på förhand o inte springa som en galning sista dagen o inte hitta nått alls. Oooch att jag ännu inte ens vet när vi skall hålla kalaset, kanske blir det helgen före hans föddisdag? Denhär mamman är nämligen eventuellt påväg ut på en vecka solsemester denna månad så.. Men kalas skall vi minsann ha, och jag hoppas på en överlycklig gosse! :)



4 kommentarer:

  1. Va fint! Varifrån får man köpa sånt? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är de fina. :) Muggarna o servetterna kommer från clas ohlson och "popcorns askarna" hittade jag på prisma.

      Radera
  2. Va fint.. Fyndade du nånting på loppiset?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade faktiskt inte lika mycket som jag hade hoppats. MEN, hittade faktiskt en overal till Miranda och en julkalender i tyg! Halaren var dock väldigt stygg-fin men den får lov o duga tills vidare! :P Bilder kommer nästa vecka. :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥