torsdag 20 november 2014

Lite nytt till damen

I Måndags när vi var till Tuuri hittade jag några nya plagg till lilldamen. Två fina bodyn, strumpisar och en fin klänning till julens alla fester. Ser nu dock att jag tagit storlek 74 på båda bodyn, damen är rätt liten men får se hur länge de går, hon är ju trots allt 1,5år och får börja ha storlek 80 snart. 






Idag har vi egentligen en massa på schemat, borde städas, handlas och bakas inför morgondagens treårskalas. Men får se hur mycket vi hinner med, ikväll blir det ju Vip-kväll vid HomeFun, och själklart kommer jag prioritera att gå på det också, egentid, träffa nya människor och eventuellt shoppa lite, vem tackar nej till det?! :)

6 kommentarer:

  1. Härligt klänning! SUPER FIN :) vi ses ikväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, ja föll för den direkt o tänkte att den måste M få! :) Ses ikväll, ska bli roligt att träffas!

      Radera
  2. PÅSANTt? Min 4 månaders bebis har strl 74... :D Då tycker jag hon inte är så värst stor, 70 cm o 7,5 kg! 74 sitter helt perfect om baken o magen! lite lång i ryggen men 68 blir för smal!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ja tänk så olika det är! :) Speciellt matglad har hon inte varit men då e ju int jag o mannen så stora vi heller. Men sin tillväxtkurva har hon följt bra fastän hon är en liten spilivink. Dock är hon VÄLDIGT livlig, så den energi hon får i sig går lika snabbt åt att förbränna. ;)

      Radera
  3. Åh, plagget med ugglan på <3 fint!

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥