söndag 2 november 2014

Söndagkväll

Ikväll har vi haft besök, vi dippade lite grönt, drack kaffe och bara umgicks. Barnen var helvilda, begriper mig inte på hur vi fick såhär vilda och energifyllda barn. Upp och ner, ner och upp, lite bus och bråk och så lite mer hoppande, huh. Men de blev ett trevligt slut på helgen iaf, alltd lika trevligt med besök! :)



Imorgon inväntar oss en ny vecka, jag ska handla en overall till gossen, planera lite inför kalaset och sen borde jag verkligen gå till optikern, vet att jag egentligen behöver glasögon men nee, vill inte ha. Ikväll fick jag igen så det flimrade i ögonen, så läskigt! Allt blir suddigt o färger hoppar på som värsta störningen i tv'n. Mannen insisterade till att det blivit för mycket skärmtittande (lololol), jag däremot kommer hänvisa till nacken = gnälla åt mig en skön massage ;) fast jag egentligen tror det beror på synen, men vad vet jag. Nån som haft liknande? Sist jag skrev om det på bloggen poängterade nån migrän? Men får ju inte precis huvudvärk, utan blir istället lite yr och virrig då de hoppar på en massa färgsträck i ögonen..Nu är det iaf borta! Barnen sover och jag skall ta de sista ur helgen, tända lite ljus och mysa ner mig i soffan och hoppas på lite sällskap! :) Hoppas också ni haft en fin helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥