måndag 10 november 2014

Tävling! AVSLUTAD!

Nu har Du chansen att vinna en riktig härlig Maxomorrafilt! Filtarna är GOTS certifierade, en fördel när de skall användas till barn! Ena sidan av filten pryds av mysiga ugglor medan den andra sidan är täckt av skönt velourtyg. Till babyn, till större barnet som picknickfilt, som extra filt till vagnen eller pulkan, eller varför inte att ge bort som present? ALLA kan va med och tävla, fyll bara i ditt namn och kontaktinfo, vilken färg du skulle vilja vinna och motivera gärna varför just du borde vinna! Två stycken filtar lottas ut.


Vinnaren utses på Fredag efter kl 18, så glöm inte att lämna en kommentar innan det. En ytterligare vinstchans fås genom att dela inlägget!  LYCKA TILL! :) ♥ 
I samarbete med Maxomorra.

133 kommentarer:

  1. Önskar vinna den röda åt våran lilla Esther som ännu inte fått någon egen flickig babyfilt ..:) Delat på fb. / maicken_hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Åh, den me blå ugglor! ;)
    Minna.holmborg@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Önskar vinna den röda åt min tös som e tokig i ugglor.... �� Hon skulle bli helt överlycklig �� Delar på fb! dianafagerholm@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag sku sååå gärna vila vinn den röda åt babyn i magen! Hoppas på tur!! :)

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag skulle vilja vinna den med blåa ugglor, har just fått två nya syskonbarn och har ännu inte hunnit köpa någon gåva åt dem, så ena gåvan skulle vara räddad ifall jag vann en filt. Dessutom älskar ena pojkens mamma det där motivet, så det skulle passa alldeles utmärkt! :D

    hannaeakerlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Den blåa åt vår gosse skulle jag vilja vinna, den e så fin! :) lotta.sodo@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Ja sko jän vila vinn ade me blå ugglor på åt min 2 månaders gamla pojke att ha i vagne tå he kallt elde att ha undi a tå a ska ligg på golvi.. ja tycke de sir så myysi ut. sonja_grankulla@hotmail.com

    Sonja_grankulla@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Önskar vinna den me blå ugglor på åt våran lillkille. Bara för mysig! <3 linda.granholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Gud vad söt! Skulle kunna vinna båda ;) Men måste man säga en så säger jag den blå för jag tror att det är en kille som ligger o lurar i den växande magen (obs, inte min!). Jag ska vinna för att det skulle bli den perfekta första filten åt min väns bebis :)

    SvaraRadera
  10. Jag sku gärna vinna den blå filten! Den ser så mjuk och skön ut :)
    Janina.90@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej, jag önskar vinna den med blåa ugglor på åt Leon. Har letat efter en till mjuk filt åt honom men ännu inte hittat, så denna skulle passa bra. Här använder vi filtar flitigt åt killen och det skulle vara bra att kunna ha en "hemma filt" och en filt som man alltid har med i skötväskan.
    Skulle vara roligt om vi vann :)

    Rebeckafellman@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Ojj va fina! Den blåa skulle jag gärna vilja ha åt vår kille. Filtar behövs minsann hos oss och denhär är ju bara för underbar! :)
    sandrahaggman@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Den röda filten skulle passa vår Josefine perfekt att mysa med!

    j.anderssen@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Älskar maxomorra! Så mjuka och sköna plagg. Sen får jag inte nog av fina filtar. Den blåa sku sitta fint åt lillkillen men röd är ju favoritfärg. Ingen skillnad:-)
    ingela.granholm@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Va fin den röda sku passa hos oss :) camilla.verkasalo@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Åh, va söta! Jag önskar vinna den blåa filten till våran tös, älskar både blått och ugglor så den skulle passa perfekt hos oss! :)
    danielasnellman@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Den blå skulle passa bra vid oss! granholmgunilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag önskar vinna den röda åt våran dotter, skulle passa så fint med en gullig filt åt henne! Maxomorra har snygga kläder! erikaidab@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag skulle gärna vilja vinna en filt för filtar har man inte för många av. Frågade min tvååriga son och han gillade den röda mest. :) emmasofia.hjulfors@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Skulle gärna vinna den röda filten åt lilltjejen som snart är tre veckor, dom ser ju för sköna ut!

    SvaraRadera
  21. He va grann! Sko välj blå...eller röd...ingen skillnad, de är såå fina båda två! Delat på fb! misnel@jakobstad.fi

    SvaraRadera
  22. Den röda skulle min dotter verkligen gilla. Hon älskar ugglor! :)
    eklundsandra@live.se

    SvaraRadera
  23. snygga filtar! Älskar den gula färgen. Den röda sku sitta fint åt tösen, men tar lika gärna emot den blåa :)
    delar på Facebook!
    jenni.grankulla@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Ååååh va fin.. Sku vääldigt gärna vinna den blåa ti lillgrabben. Perfekt att ha över i vagnen. :)
    anna.sundqvist@ekonovia.fi

    SvaraRadera
  25. Va fina filtar! Sku gärna vinna den blåa filten åt bebis i magen! :)
    josefinesundstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Den röda skulle jag mer än gärna vilja vinna till våra små töser :) / camilla_grankulla@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Sku gärna vinna den blåa åt killen i magen så han får ha det mysit o skönt när han tittar ut kring lillajul :) dessutom har ja bara rosa o röda filtar ;) joseeklund91@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag skulle gärna vinna den blåa, den sku vara bra att ge som gåva. Den är så fin. ☺
    Sandragrankulla@hotmail.se

    SvaraRadera
  29. Jag skulle vilja vinna den blåa, de sku vara bra ti ge som dopgåva. ☺ Sandragrankulla@hotmail.se

    SvaraRadera
  30. Oj he råka koma 2 gang! ! �� /Sandra g

    SvaraRadera
  31. Sku gärna vinna den blåa filten åt vår lilla grabb..de är så söta båda filtarna!
    sara.enkvist@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag skulle gärna vilja vinna den röda filten. Skulle vara en perfekt 1 års present till min söta guddotter.
    annakarlsson_5@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Båda är lika snygg, så vet inte vilken jag skall välja. Men kanske den blåa om ja måste välja en ;) Våran lilla beibis skulle säkert tycka den är varm å skön:)

    catarina.granholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Madeleine Axell Bodén10 november 2014 14:02

    Åh! Hoppas på den röda till min lilla dotter Vinthra. Skulle vara perfekt i vagnen nu i vinter <3 Dessutom är den ju väldigt fin att se på <3

    Delar vidare detta på facebook :)

    SvaraRadera
  35. Jag sku gärna vilja vinna den blåa filten åt vår lilla gosse, den ser så mysig ut!

    daniela.sundkvist86@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Gillar den röda ocb hoppas på att vi vinner den. :-)
    Camilla_granholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Hej!
    Den med blåa ugglor skulle jag vilja vinna åt min lilla systerson ��
    Hans mamma skulle bli lika glad hon, då hon älskar ugglor��
    Delar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Ha en härlig vecka!
    Mvh
    Malin
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Önskar vinna den blåa :) till min baby som föds snart och inte har nån egen babyfilt än!
    mirja.hanninen@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag skulle vilja vinna den blå filten! :) superfin och mysig åt en liten nu när det blir vinter och kallt där ute, och vår lägenhet ofta är jättekall när vi vaknar på morgonen! // Malin, malin.granlund1@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Vill gärna vinna den med blå ugglor till S eftersom han ännu inte fått nån egen filt, å vill så gärna bli omstoppad då han ska vila. :) Den ser verkligen ut att vara mjuk o skön. :)

    emmaeklund89@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Sku bli jätte glad om vi vann den röda..den sko passa lillfröken vår perfekt, hon är bara en månad gammal o behöver ha filt runtom sej hela tiden.

    anna.keranen@multi.fi

    SvaraRadera
  42. Sku gärna vinna en av filtarna att ge åt någon av mina syskonbarn/ Johanna_bjorkskog@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Önskar vinna den blåa filten åt vår son. :)

    pamela.byggmastar@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Väntar vårt första barn och skulle gärna vinna den med blåa ugglor :) den skulle vara perfekt i vinter när bebisen föds, speciellt som studerande skulle det vara kul med en lyxigare filt :)

    Elina.Hogkulla@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Vår son bara älskar filtar! :) skulle gärna vinna den i blått.

    malin.helenelund@multi.fi

    SvaraRadera
  46. Sku gärna vilja vinna den blåa filten. Fö noomi har int na egen filt o ja veit ho sko va förtjust i ti sita o koll o pika på dömde blå ugglona :)
    Alexandra.granholm@live.se

    SvaraRadera
  47. Den röda skulle passa bra i detta hem med en tredje tjej på väg! emmaahlo@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Skulle gärna vilja vinna den röda filten. Ser så härlig ut! :) linda_svenlin@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Den blåa vill jag ha år pojkarna! �� jonna_haggblom@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Oj va fina, är gärna med å tävlar, tänk om man vann en av dom, färgen spelar ingen roll, men måste man välja så tar jag den röda... delar åxå på fb, min mail adress krånglar å fungerar bara när den tycker,, men jag ger den ändå camilla.a@multi.fi

    SvaraRadera
  51. Den blåa skulle bli mysig åt våran lilla Abbe!
    ninasnellman1@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Den röda är ju bara för söt, den skulle jag vilja vinna :) Delar på fb. jogra88@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Den blåa vill vi gärna ha :)
    ellinor.grankulla@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Den blåa vill jag gärna vinna, motiveringen är att jag aldrig har turen att vinn :)

    SvaraRadera
  55. En blå filt vill jag gärna vinna att ge som present :)
    nilla_94_@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Nina Myrevik-Eklund10 november 2014 16:33

    Vilka härliga filtar! Skulle gärna vinna en sån åt vår baby som är beräknad i kalla januari. Färg är ingen skillnad eftersom vi inte vet vad som gömmer sig dit inne :)
    ninamyrek@gmail.com

    SvaraRadera
  57. Den med blåa ugglor skulle vara en superfin present ☺
    ellensnellman@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Såå snygga filtar.. den blåa sku jag gärna ha åt vår lilla tjej! :) angela.granholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. en röd vill ja vinna.. för att jag ALDRIG vinner nått �� anneli_vasara@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Vill gärna vinna den blåa.. för den är så snygg...
    Delar på fb..
    jennica.ahlvik@gmail.com

    SvaraRadera
  61. Vill gärna vinna den röda filten till vår baby, så inte han/hon behöver ärva allt av storasyster.
    josefine-hjulfors@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Gillar ugglor fast ja int har en enda ännu!! :D så den blåa filten sku va fin i sonens rum. :)
    pernilla.sandbacka@live.se

    SvaraRadera
  63. Önskar mig den röda till vår dotter som föddes igår ��
    lilian.eklund@optimaedu.fi

    SvaraRadera
  64. Ihania vilttejä. Tykkään punaisesta.

    SvaraRadera
  65. Önskar mig den röda åt min barnbarn.
    eija.grankulla@hotmail.fi

    SvaraRadera
  66. Härliga filtar! :) Tycker att vår son borde få den blåa, trots att han endast är 4 månader har han genomgått två operationer och en tredje på kommande inom 3 månader. Dessutom äger han ännu ingen egen filt.
    jessica_granholm1@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Så fina filtar, den blåa sku passa utmärkt som ny gosefilt åt 2 åringen o den röda åt lillbebben! mariana_ostman@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Den blåa sku såå passa som gose filt åt våran fem månaders gosse. Nu när han börjar vilja gosa o ha sig... sku va super. miakock.mk@gmail.com

    SvaraRadera
  69. Den röda skulle vara perfekt att ge bort som gåva. :)
    julia.eklund@live.se

    SvaraRadera
  70. När man varit ute och lekt en hel förmiddag, tills fingrar och tår blivit kalla, så skulle vi gärna mysa ner oss under den bruna filten med blåa ugglorna på och läsa en bok eller två :) Tävlar för min son, Elmers skull. Han tycker så mycket om att mysa under filtar och ugglor är också favoriter.
    anna_englund_89@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Oj, har hittills aldrig vunnit något, men det är ju alltid roligt att vara med och tävla. Filten med röda ugglor skulle sitta fint till vår lilla som är beräknad att komma i januari, då filtar verkligen behövs. Har även två söner hemma från tidigare som säkert skulle vilja låna den nu som då ��
    annika_nigmann@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Åh så fina! Den blåa skulle jag gärna vinna åt vår lilla Lowe! sofiaholmborg@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Den blåa sku jag så gärna vila ha! Om de så småningom böri koma nå flera barn :) isundste@abo.fi

    SvaraRadera
  74. Den röda önskar jag åt våra barn att mysa in sig i. Perfekt julgåva åt barnen. ahlviks@hotmail.com.. :) Delar på fb också..:)

    SvaraRadera
  75. Den röda filten skulle passa bra åt vår baby som föds om några veckor!
    Susanna.haggman@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Den blåa sku vara så bra i vagnen åt våran kille..: ) fridden87@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Jag har ingen skillnad vilken färg, men jag skulle gärna äga en. Har både en flicka och en pojke. �� ericagranholm90@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Den blå vill jag gärna vinna till vår lilla babypojke på 4 veckor!
    nanni.holmborg@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Skulle gärna vinna en filt åt lilla grynet som anländer i början av nästa år. Ingen skillnad på färg, men ska man välja så tar jag den blå. monika.ostman@multi.fi delar på facebook

    SvaraRadera
  80. Önskar vinna en röd filt snellmananna@gmail.com

    SvaraRadera
  81. Önskar vinna den röda till min dotter :) caroline.granberg@live.se

    SvaraRadera
  82. Sko gärna vinna den röda de är så fin carolavahakangas@luukku.com

    SvaraRadera
  83. Riktit fina filtar! :) Ifall turen skulle vara på min sida så skulle den blåa vara roligt att vinna! :) Delat på fb.
    tanjaa.olsen@gmail.com

    SvaraRadera
  84. Åh så fina. Den med blåa ugglor vill gärna lillebror mysa i. Delar på facebook med :)
    Ingrid.bjorkskog@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Den blåa sku vara så bra att vinna åt mitt sjuka syskonbarn/fadderbarn som en julgåva (han har också en mössa med samma färg och likadana ugglor på..skulle passa perfect me filten till:)
    niko_eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Skulle såå gärna vinna den röda filten åt vår lilla tjej på 2 månader, den ser såå mysig ut. Filtar behövs till vintern..�� delat på FB. sandra.grankulla@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Jag vill vinna den blåa!
    sandra.ahlvik@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Så fin, skulle gärna vinna en blå sådan till sonen �� mia.enkvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Vill vinna den blåa filten, för jag ÄLSKAR ugglor, filtar och färgen orange! Och min lille kille älskar att gosa in sig i allt som är mjukt och gosigt, filtar nallar, trasor, you name it! :)
    Caroline Nyman, lillon10@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Så fina! Sku gärna vinna en av filtarna som sku passa perfekt till nå av mina fadderbarn! Ingen skillnad på färg! :) sennypeltola@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. Jag vill vinna den blåa, skulle ge bort till vackraste pojken som jag är fadder till i julklapp. Som arbetssökande är den inte alltid lätt med ekonomin :)
    ninaholm88@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. En blå skulle passa fint till julklapp åt min systerdotter :) jenniehasto@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Hej hej!

    Häftiga och färggranna filtar Maxmorra har,
    därför hoppas jag på att jag denna vinsten tar.
    Men precis som du skrev är dessa GOTS certifierade vilket är bra,
    för då finns är det främst bara ekologiskt bomull kvar.
    Min väninnas dotter ska nu snart 1 år fylla
    och då önskar jag hennes dag förgylla.
    Ekologiskt är vad de önskar sig varje gång,
    så får hon denna kommer hon helt klart sjunga glädjens sång.

    Varma hälsningar Frida
    fridaelmgren@yahoo.se

    SvaraRadera
  94. Den blåa hoppas vi på att vinna!
    Frida.snellman@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Här är en till liten som beräknas födas i januari. Såna små bebisar behöver sköna filtar att mysa in sig i i vinterkölden. Hoppas vi vinner den, kan ej bestämma färg ännu, jag tycker alla är så fina. ina.byggmastar@hotmail.com

    SvaraRadera
  96. Hej! Hittade hit till din blogg nu, intressant och fina bilder! Skulle jag råka ha turen med mig i denna tävling vill jag gärna ha den blå filten. Den skulle passa perfekt till vår lillgrabb! Vi bygger hus som bäst och hoppas få flytta in nu i vinter, filten skulle bli en pigg färgklick i barnens rum, samtidigt som den skulle vara skön att krypa in under eller ligga på på golvet.
    hei_sal@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. Oj vad fina mysiga filtar! Den röda skulle passa fint till våran lilla Saga. Speciellt nu då det börjar bli kallt och våra golv inte är speciellt varma. En fin filt att leka på skulle vara kul att ha :)

    kram : Malin
    mhvv.mail@gmail.com

    SvaraRadera
  98. Vilka mysiga filtar, perfekt nu när kvicksilvret söker sig lägre igen. :) Jag skulle gärna vinna den röda filten, den skulle passa bra i min sons myshörna som han har i sitt rum. Vi saknar nämligen en filt där ännu. Länkar till utlottningen på min blogg och håller tummarna!
    therese_fredriksson_3@hotmail.com

    SvaraRadera
  99. Skulle gärna vinna den blåa filten åt våran kille på 2 veckor. Han är tredje killen i huset och har hittills endast fått ärva kläder, filtar och leksaker av sina storebröder (man försöker ju vara lite ekonomisk som "hemmafru"). Därför skulle det vara roligt med en helt ny filt som skulle vara hans alldeles egna!
    milla.karlsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  100. Oj vad trevligt och roligt med en tävling, vore jätteroligt att vinna den blåa filten :) jag vet precis vems lilla hjärta det skulle värma <3 Otroligt trevlig blogg du har :)
    emmelie.knutar@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Oj va mysiga filtar. Den röda skulle passa åt våran Jasmine som blir en vecka idag �� delar på fb. linda.sodo@multi.fi

    SvaraRadera
  102. skulle vilja vinna den med blå ugglor, så snygg :)
    selinaj2009@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Den blåa! :)
    camillariska@hotmail.com

    SvaraRadera
  104. Oj jag älskar ugglor och en filt skulle väl passa perfekt åt vårt lilla pyre som kommer till världen i december! Båda färgerna är lika fina!
    mshb_87@hotmail.com

    SvaraRadera
  105. Jättefina filtar!
    Skulle gärna vinna en med blåa ugglor åt mina två pojkar.
    mimminina84@yahoo.se

    SvaraRadera
  106. Sku vila vinn den me blåa ugglor!
    Har ingen fungerande e-mail, så kontakt via fb om de sku råk va jag som vinner :)

    SvaraRadera
  107. Den blåa skulle jag volja vinna till vårt kommande första barn! nixhb85@hotmail.com

    SvaraRadera
  108. Åå, så fina. Vill gärna vinna den med blåa ugglor på. sanna.bjorkskog@gmail.com

    SvaraRadera
  109. ..dessa skulle passa hos oss då barnbarnen kommer på besök :) gillar och delar.

    SvaraRadera
  110. Hej! Jag skulle också gärna vinna den röda filten. :-)
    magnus.lofs@hotmail.com

    SvaraRadera
  111. vill gärna vinna den röda filten :) p.sundqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  112. ÅÅH!! Min dotter ääälskar ugglor! Jag gillar den blå, men tror att hon gillar bättre den röda!
    Bara å hålla tummarna nu då :)

    dromgarden10@gmail.com

    /Kitty

    SvaraRadera
  113. Gillar allt med ugglemotiv, de är såå söta. Den blå filten skulle passa i dotterns säng :) jessica.kock@hotmail.com

    SvaraRadera
  114. Oj, va fina! Skulle gärna vinna den med blåa ugglor! :) Har delat på facebook :) sara_varnstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  115. Den med blåa ugglor var verkligen fin! den skulle passa utmärkt som julgåva till min systerdotter. hon älskar ugglor! :) tuomela.h@gmail.com

    SvaraRadera
  116. Jag skulle gärna vinna den med blåa ugglor till min son på 3 månader :) Vi har ännu inte hittat någon passlig pulka, men när han får en och snön faller. Då skulle denna filt sitta fint så hanninte behöver frysa, vad vi än klär på har han alltid kalla fötter och händer

    SvaraRadera
  117. Vi väntar vårt första barn till nästa år och en röd filt skulle vara perfekt åt babyn. Det är ju en del som skall köpas. Jag väljer att vara anonym med tanke på att det är en stund tills dess. Men om jag nu skulle ha så tur att jag skulle vinna som jag nu aldrig har så skulle jag isåfall kontakta dig på tex fb. Tack

    SvaraRadera
  118. Ååh den med blåa ugglor skulle mitt fina fadderbarn få! :) snellmanjonna@gmail.com

    SvaraRadera
  119. Åååh, så fina!! Skulle vela vinna den med blåa ugglor till våran Alfons. Delar på Facebook.

    SvaraRadera
  120. Åh vad härliga! Önskar vinna den röda åt min lillkille, 6 månader, som älskar allt färgglatt och allt med tydliga ögon! :) Röd passar alla och ifall han får syskon sen så kommer den till flitig användning länge.

    annika.lov@hotmail.com

    SvaraRadera
  121. Härliga filtar! Hade gärna vunnit den röda åt liten bebis i magen!

    Alexandra.mard@hotmail.com

    SvaraRadera
  122. Jättesöta! :) Kom i morse på att jag ännu inte skaffat nån filt till lillen som kommer tilll världen när som helst..hoppas på att vinna den blåa! jonna.tonberg@gmail.com

    SvaraRadera
  123. Vilka söta filtar! :) Hade gärna vunnit den röda åt våran lilla tjej på 7månader.
    emmakaldstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  124. Skulle gärna vinna den blåa åt syrrans liten som är på kommande i januari. :) susanna.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  125. Oj vad vackra! Önskar vinna den blå filten :) Ha en fin dag, Änglakramar!!
    angelgarden@skruttet.com

    SvaraRadera
  126. Oj så fina filtar!
    Våran kille på 7 månader skulle allt trivas tillsammans med den blåa ugglefilten i vagnen.
    mikaela.ostman@multi.fi

    SvaraRadera
  127. TÄVLINGEN AVSLUTAD! VINNAREN PRESENTERAS IMORGON! =)

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥