torsdag 27 november 2014

VIP Kväll

Igårkväll var det VIP-kväll vid Caroline's underkläder i Karleby. Fina Annika hade fixat tillsammans med butiksägaren en kväll för några inbjudna bloggare, och en lyckad kväll blev det! Mysig liten butik med härlig personal, där bjöds det på dricka & tilltugg, specialservice med att finna sin rätta bh storlek och en massa fniss! Härligt blogg-gäng som var samlat, och trevligt med en lite mindre grupp som skapade en mer gemenskap! :)

Jag köpte med mig två fina bh´n som satt som en smäck! Fångar upp allt de skall och håller det där på plats! ;) En värd investering vill jag påstå! Min bh jag hade på mig under kvällen kändes faktiskt som två uttögda tygpåsar som blivit vanvårdad och misskött sen första stund, jätte obekväm, fastän den var en av mina bättre bh´n före VIP-kvällen, hehe. :D

Carola gav oss också många tips och råd hur man sköter sin Bh rätt, så nu är det verkligen tid på att ta igen latläxan jag fick och vårda mina två nya, fina som man ska! ;)






Att gå från 75C till 65F på en kväll. ;) Rekommenderar er att ta en sväng via Caroline´s för att hitta just Din rätta storlek, 70% av alla kvinnor går faktiskt runt i fel storlek! Det ni! :)

6 kommentarer:

  1. Såå skönt med en bh som faktiskt sitter bra!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa men visst! Kan inget annat än hålla med om det! :)

      Radera
  2. Vad kostar en BH ungefär, om man köper därifrån?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj du, det finns nog i alla olika prisklasser, det beror väl mest på hur mycket man vill satsa! :) De två jag köpte blev 70€ tillsammans!

      Radera
  3. Finns carolines underkläder i jakobstad oxå?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej tyvärr så finns de int längre..

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥