måndag 29 december 2014

Årets sista vecka

Då inleder vi årets sista vecka idag. En kort sådan. En årsresumé tänkte jag att jag skall dela med mig  av innan årets slut och sen skall jag också skriva ner lite händelser och förväntningar inför 2015.

Nu är iaf julen så gott som slut och vi får snart inleda det nya året, härligt. Några planer för själva nyårsfirandet har vi inte ännu, men äta lite mera gott, tända facklor och skjuta lite raketer tycker jag låter som en tillräckligt bra plan, efter hela julfaderullan. Gärna hade vi styrt kosan upp mot fjällen och hyrt en mysig stuga med bastu, jacuzzi och hela köret, kommit oss bort, fått slappna av och vistas i en lugn och harmonisk miljö, skulle ju ha varit det kompletta sättet att inleda det nya året. Men i år blir det andra bullar, kanske kör vi på den planen nästa år! ;) Vad är era nyårsplaner?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥