lördag 27 december 2014

En massa fina paket

Jag vet inte om jag har varit lite för snäll i år, eller om det är tomten som varit en gnutta extra omtänksam i år? Kanske en blandning av båda?! ;) Jag fick iallafall en massa fina presenter av mannen, hemmifrån, från fammona och från svärsgården, tack tack tack! 

Presentkort + presentboxar till/från Cosmetique, nån behandling skall jag nog unna mig och sen shoppa med mig hem lite av macadamias produkter. Sen fick jag också sånadär hårband som jag inte ens vet vad heter men som jag hade önskat mig och varit såå sugen på att få testa. 
Nya sköna sateen lakan, älskar att ha nya sköna lakan i sängen. Dessa skall vi nog bädda och inleda det nya året med. Helt perfekt att få starta upp ett nytt år med sköna nya lakan!
*smily som blundar, biter ihop o visar tänderna* En MacBook Air. *Studsar upp och ner av lycka*. Inget jag precis hade önskat mig, så ni kan fatta lyckan då jag öppnade paketet. :')
Vinglas/glas på fot till vår pentik serie. Dessa har jag spanat in läänge, men inte kommit mig för att köpa. Tänk att tomten visste precis vad jag vill ha! Sen fick vi också tre pentik kaffemuggar till serien.




Sen blev det en massa choko, en underbar salva, en ny stekpanna och en dart-tavla gemensamt med mannen. Fin-fina presenter.  Mannen fick en fjällräven jaktjacka och en jaktväska, en sån som har stol o väska i ett, av mig. 

Sen har jag också tänkt unna mig en julklapp/nyårspresent till mig själv. Men den får ni se när jag införskaffat, nått välbehövligt är det i alla fall, som man har användning för dagligen, nått jag verkligen behöver. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥