fredag 5 december 2014

Våra Fredagsplaner

Hej hopp! Då va de Fredag igen! Niice. Egentligen kunde jag skriva om hur trött, trött & trött jag är, hur många timmar jag vakade med M inatt, hur trött jag är på dendär eländiga flunssan osv. Men istället kryddar vi på med en liten fasad. Har varit med mor och handlat lite nu på eftremiddagen (en massa gott tåls väl att säga) och ikväll skall jag o mannen mysa till det med mysmiddag hemma när ungarna lagt sig. Sådär som på film, levande ljus, tre rättersmiddag och gott att dricka! Bara han o jag, glömma omvärlden för en stund, prata minnen o framtidsplaner och heltenkelt bara umgås! Mys mys mys! Hur ser era Fredagsplaner ut? Hoppas ni får en fin kväll  ni också! 

Ung, snygg o fräsch, med sommakysst hud. Idag är det minsann andra bullar, så en oldie tåls väl att titta på (i väntan på en fräschare mama). Skall iaf fräscha till mig till middagen, gömma undan mammarollen en gnutta, kamma ut tofsen i håret och sätta på mig några anständiga kläder! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥