tisdag 20 januari 2015

Är jag Gravid?

Tidigare i vinter fick jag nu som då frågan här på bloggen om jag är gravid? Inte vet jag då om det såg ut som jag tjocknat till eller om det bara lät så i texterna. Hur som haver. Nu tänkte jag avslöja sanningen för er. Är jag gravid eller inte?! 



Är det månne så att magen börjat sticka ut lite? Är det månne så att det ligger ett litet gryn och gror där inne? Är det månne så att vi skall bli trebarnsföräldrar? Jamen JAA, visst är det så! En liten mage som börjat rundna, små små buffar innuti, ett gryn som skall växa och bli vårt tredje barn, vi skall bli trebarnsföräldrar!! 

27 kommentarer:

  1. Stort grattis :)

    SvaraRadera
  2. Grattis! När har ni bf? Jag var en som frågade, det var utifrån att du skrev att du var hormonstinn ;)

    SvaraRadera
  3. Grattis! När är det beräknat? :)

    SvaraRadera
  4. grattis.. så roligt :)

    SvaraRadera
  5. GRATTIS! :D Så roligt med en trea :) Lycka till på vägen!

    SvaraRadera
  6. Grattis, va roligt! :)

    SvaraRadera
  7. Hittade in till din blogg idag, och måste nog börja följa den, för du skriver så intressant! Vi har en flicka i samma ålder som er så det blir kul att se hur nig har det. Och så blir jag nog imponerad av din energi med hemmafix (barnsängen!) och allt med små barn hemma, men kanske man är så när man är ung! ;) Grattis till graviditeten också förstås!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för den fina kommentaren! Roligt att du hittat hit! :)

      Radera
  8. Va roligt, Grattis! �� Hoppas du får må bra!

    SvaraRadera
  9. Va kul! ja har nog misstänkt de också i dina texter ;D

    SvaraRadera
  10. Så otroligt roligt! Grattis! :D

    SvaraRadera
  11. Grattis till er,va roligt me ett till barn att älska. Lycka till me graviditeten och allt.

    SvaraRadera
  12. Grattis! Är i vecka 17 själv men väntar tvillingar. Skall bli roligt att följa din graviditet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Och grattis själv! Roligt med dubbellycka! :) Roligt att det finns gravida här på bloggen att dela lite tankar och inlägg med! :)

      Radera
  13. Grattis, va roligt! Planerat eller överraskning? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja du. Om man inte använde skydd kan man väl inte precis kalla det oplanerat heller, men som en överraskning vill jag väl nog ändå påstå att det kom, men såklart en positiv sådan! :D Tack!

      Radera
  14. Grattis till er! Så koj :)
    /Kitty

    SvaraRadera
  15. Tusen Tack för alla grattisar, blir ju helt rörd av alla fina kommentarer!!! TACK! :) ♥ BF har vi 10 Juni, så en lite sommarbaby väntar vi på! :) ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt! Vi har bf 14 juni så de tycks bli myki junibebisar i år :) /ida s

      Radera
  16. Grattis va rolit :) själv har ja bf me fjärde barnet den 9 juni :)

    SvaraRadera
  17. Va roligt! :) Lycka till med graviditeten och hoppas du får må bra!

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥