fredag 9 januari 2015

Dagens

Ikväll blev det som sagt lite shopping med mor. Hittade allt jag beövde, + lite till. ;) Leo fick också nya fodrade stövlar av mommo och ett tefat att åka i backen med. Själv köpte jag ett stjärtbrä och spador till dem också. När vi kom hem från Karleby var det raska små ben som spang på hit och dit och åkte ner från soffan, vardagsrumsbordet och allt som hade en kant att åka utför. Så nej, ner i vinteroverallerna och ut med hela familjen. En riktigt härlig fredagskväll blev det! Väl inne igen blev det mackor o varm kakao och jag skruvade ihop mitt blivande arbetsbord och målade det. Nu sussar barnen och det blir Fredagsmys för mig o mannen. Rätt skönt med helg ändå. ;)


Nöjda barn i snögrottan vi fixade till på dagen. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥