torsdag 22 januari 2015

En present av mannen

Dendär presenten som mannen kom hem med för ett par veckor sen. Som jag blev så lycklig över och gärna hade bloggat om genast. Här har ni bild på den. 






Ett gravidsmycke (bolasmycke) som ger ett klingande ljud ifrån sig som babyn skall känna igen efter födseln också. Behöver jag säga att jag har den finaste mannen? Detta smycke skall jag även gravera in babyns namn på senare har jag tänkt. Älskar min fina familj. :) Skall bli roligt att se hur babyn reagerar på ljudet utanför magen sen. 

6 kommentarer:

  1. Mysigt <3 och stort grattis till bebbe nummer 3! Hur har de äldre kidsen reagerat på att det skall komma en till bebis? eller vet dom inte om det ännu? kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen visst! Och tack så mycket! :) <3 Vi har nog berättat åt dem. Miranda fattar inte speciellt mycket, annat än att hon härmar när man säger bebis. ;) Leo som däremot är lite äldre fattar nog till en viss grad att vi skall få baby och att de skall få ett till syskon (en till lillasyster får det gärna va för hans del), men det är nog inget som han pratar om värst mycket, så gissar att han antingen inte är speciellt intresserad eller så fattar han inte det riktigt 100% :P Men ibland så vill han nog känna på magen och lyssna på babyn, eller så funderar han hur babyn har det inne i magen, sover den? Är det mörkt där? osv. Men ju mer magen börjar växa och ju längre graviditeten framskrider så tror jag nog han börjar undra lite mer. :) Kram!

      Radera
  2. Var kan man köpa ett sådant vackert gravidsmycke.? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gravidsmycket köpte han från HomeFun i Jakobstad. :)

      Radera
    2. På http://www.bolakorut.fi/ finns också en massa, därifrån fick jag mitt i julklapp. :)

      Radera
    3. Tack för tipset Elisabeth! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥