måndag 19 januari 2015

Helgen

Hej! Blev en bloggfri helg här, inte meningen egentligen men eftersom att jag inte tar nån press över bloggen, utan bloggar då jag känner att jag har tid, lust och ork, ja helt enkelt känner för att blogga, så blir det ibland tomma dagar. Annars gillar jag att blogga, och har nog aldrig kännt press över att jag borde hitta nått att skriva om, att jag borde hitta tid att blogga, borde satsa mera osv. Utan nej, jag tycker det är nått som är roligt att göra! Speciellt då en massa av ens vardag lagras i arkiv här och man kan ta en tillbakablick över de roliga stunderna då när man bara känner. :)

Egentligen hade jag tänkt plita ner några rader om helgen. På Fredag blev det tumiskväll med mannen, Leo övernattade i Lepplax och Miranda hos mina föräldrars. Det blev mat på O'learys och sen laddade vi upp med godis, chips och annat gott inför kvällen. Vi gjorde nog inget speciellt, bara tog tillvara tiden vi hade tillsammans. På Lördag blev det lite shopping i Karleby, tittade in på blossom, polarn o pyret och h&m, hittade lite smått till barnen och till mig själv. Sen blev det en bit mat och så två loppisbesök. På eftermiddagen hämtade vi damen och så styrde vi vidare till Lepplax för att hämta hem gossen och umgås lite där, kalasade på kaffe & tårta och sen blev det dags att åka hem igen med båda barnen hårt fastspända i bilen! ;)  På Söndag blev det långfrukost, hela lilla familjen samlad. Det blev en hemmadag med en massa mys med ungarna. På kvällen åkte vi och träffade lite kompisar, jag fick catcha upp med fina damer och barnen fick busa sig vilda! En bra avslutning på helgen. 




10 röda rosor hade mannen med sig när han kom hem från jobb i Fredags. Har jag sagt att jag har den bästa mannen? ♥ Sen hörrni ni ni, jag har nått roligt, roligt att berätta! Nån som vill veta? ;)

3 kommentarer:

  1. Jaa absolut! Nu blir vi nog allt nyfikeen! :D

    SvaraRadera
  2. Klart vi vill! :)

    SvaraRadera
  3. Joo!!!!! Blir nyfiken :)))

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥